Acest anunt a expirat la data: 12.05.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Suntem Swiss Solutions şi căutăm un coleg/colegă care să ocupe postul liber de Asistent Manager de la sediul nostru din Bucureşti Iată ce presupune să fii Asistent Manager în cadrul Swiss Solutions: • Coordonarea activităților zilnice ale biroului, respectarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru • Dezvoltarea și păstrarea unei relații foarte bune cu clienții actuali și potențiali, oferindu-le consultanță și suport • Administrarea documentelor specifice (clasificarea, legalizarea, autorizarea, arhivarea, păstrarea evidenței etc.) • Gestionarea contabilității primare a facturilor, furnizorilor și clienților • Colaborarea permanentă cu Project Managerul desemnat și asigurarea faptului că proiectele sunt finalizate conform solicitărilor clienților • Respectarea cu strictețe a termenelor de predare a proiectelor • Întocmirea rapoartelor și situațiilor zilnic • Implicarea în diferite activităţi lunare care se desfăşoara în cadrul firmei În cazul în care exista interes vă rog să-mi transmiteti un CV pe adresa de e-mail hr[at]swiss-solutions.ro pentru a vă putea oferi toate detaliile necesare.

Cerinte

Pe scurt, căutăm o persoană: • Care are permis de conducere, categoria B • Responsabilă, ordonată, meticuloasă și foarte atentă la detalii • Cu inițiativă, gândire strategică și stăpână pe situații, care încearcă mereu să găsească soluții în orice situație • Cu foarte bune cunoștințe de utilizare a calculatorului (MS Office, Internet, Email etc.) • Care are competențe de comunicare, atât verbală, cât și scrisă • Care este dinamică, perseverentă, sociabilă și cu spirit de echipă • Care cunoaşte limba engleză la nivel avansat

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Facultate in curs

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile 11 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare