Detalii loc de munca - Brașov

Descrierea jobului - Brașov

Raspunde la apeluri in mod profesional si face legaturi telefonice cu interioarele din cadrul firmei; Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice; Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), manifestand atentie fata de acestea indiferent in ce calitate se prezinta la sediul firmei; Promovarea imaginii firmei prin activitatea pe care o desfasoara; Creeaza un mediu confortabil pentru vizitatori (in timpul asteptarii); Informeaza pe cei interesati de sosirea vizitatorilor, conduce vizitatorii la persoanele interesate si asigura protocolul aferent; Redacteaza si fotocopiaza diferite materiale (imputerniciri, procese verbale de predare primire carti de munca etc); Se ocupa de rezervarile de hotel, avion, autobuz etc; Primeste si transmite e-mail-uri si memo-uri; Activitati de aprovizionare necesar firma.

Cerinte

Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare; Cunostinte operare calculator (Microsoft Office: Word, Excel); Experienta in activitati de secretariat; Limba engleza (nivel avansat); Capacitate de sinteza, abilitati de multitasking, abilitati organizatorice; Atitudine pozitiva,seriozitate si responsabilitate, punctualitate, atentie la detalii; Carnet de conducere cat. B.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Nivel minim de experienta necesara 6 - 12 luni

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja

Joburi similare