Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Cerinte:

  • -Minim studii liceale finalizate;
  • -Experienta minima in activitati de secretariat;
  • -Cunostinte de limba engleza;
  • -Experienta in inregistrari contabilitate primara constituie un avantaj;
  • -Cunostinte de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point);
  • -Confidentialitate, loialitate, capacitate de sinteza, abilitati sociale, abilitati de multitasking, abilitati organizatorice;
  • -Respect pentru termene limită şi proceduri.

Responsabilitati:

  • -Organizare si derulare activitati zilnice de secretariat si administrative;
  • -Desfasurare activitati de protocol atunci cand situatia impune;
  • -Inregistrari contabilitate primara;
  • -Documentare si intocmire diverse situatii pentru partenerii firmei ( confirmari, organizarea documentelor, corespondentei etc);
  • -Elaborare documente specifice activitatii;
  • -Intocmire rapoarte prestabilite atat ca forma cat si ca termene de finalizare;
  • -Participare la organizarea anuala a arhivei societatii;
  • -Mentinere legaturi cu anumiti parteneri ai societatii.

Conditii salariale:

  • -Salariul fix;
  • -Posibilitati de dezvoltare profesionala;
  • -Telefon mobil.
1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare