Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati: - Organizare si derulare activitati zilnice de secretariat si administrative; - Desfasurare activitati de protocol atunci cand situatia impune; - Inregistrari contabilitate primara; - Documentare si intocmire diverse situatii pentru partenerii firmei ( confirmari, organizarea documentelor, corespondentei etc); - Elaborare documente specifice activitatii; - Intocmire rapoarte prestabilite atat ca forma cat si ca termene de finalizare; - Participare la organizarea anuala a arhivei societatii; - Mentinere legaturi cu anumiti parteneri ai societatii.

Cerinte

- Minim studii liceale finalizate; - Experienta minima in activitati de secretariat; - Cunostinte de limba engleza; - Experienta in inregistrari contabilitate primara constituie un avantaj; - Cunostinte de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point); - Confidentialitate, loialitate, capacitate de sinteza, abilitati sociale, abilitati de multitasking, abilitati organizatorice; - Respect pentru termene limită şi proceduri.

1 pozitii disponibile 12 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare