Acest anunt a expirat la data: 11.04.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

• preluarea si directionarea apelurilor telefonice • primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate • preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate corespondenta • indosariaza si arhiveaza corespondenta primita din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati • redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice • asigura transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail • actualizeaza baza de date documente - asigura logistica de calatorie pentru conducerea firmei (rezervari hotel transport) • elaboreaza si redacteaza documente si rapoarte cerute de management • procura rechizite si consumabile de birou si alte materiale necesare functionarii biroului • convoaca participantii la sedintele firmei • participa la sedintele de lucru si redacteaza minuta intalnirilor • participa la organizarea evenimentelor din cadrul firmei

Cerinte

• Absolvent studii superioare; • Inteligenta (gandire logica, memorie); • Aptitudini de comunicare orala şi scrisa • Aptitudinea de a lucra cu documente • Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor • Atentie la detalii • Cunostinte de operare pe calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (procesare text – Word, calcul tabelar – Excel, programe de prezentare – PowerPoint)

1 pozitii disponibile 20 persoane au aplicat deja

Joburi similare