Acest anunt a expirat la data: 17.03.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- intocmirea de rapoarte specifice, prezentari si oferte; - contabilitate primara (contracte, facturi, chitante, internet banking) - elaborarea si redactarea documentelor cerute de management; - administrarea documentelor intrate sau iesite din firma; - administrarea imaginii online a firmei; - preluarea apeluri telefonice; - mentinerea relatiilor cu clientii - dezvoltarea unui sistem de follow-up; - emiterea documentelor necesare expedierii coletelor, ambalare si expediere comenzi;

Cerinte

- persoana pozitiva, dinamica, cu un simt al responsabilitatii dezvoltat; - abilitati excelente de comunicare, prioritizare si organizare; - capacitatea de gestionare a mai multor sarcini simultan; - cunoasterea limbii engleze la un nivel avansat; - cunostinte foarte bune de operare PC si pachetul Office;

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

1 pozitii disponibile 26 persoane au aplicat deja

Joburi similare