Acest anunt a expirat la data: 23.09.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati: - preia, transmite si indosariaza corespondenta din partea diferitelor entitati (parteneri, clienti, angajati) si redacteaza corespondenta catre acestia; - pastreaza programul de intalniri al departamentului, stabileste intalniri la cererea managerului direct, redacteaza documentele necesare bunei desfasurari a activitatiilor; - pregateste calatoriile de afaceri ale membrilor departamentului, achizitionarea biletelor de avion, rezervarea cazarii si inchirierea autoturismelor, dupa caz; - mentine relatiile cu furnizorii de servicii/produse necesare pentru administrare, actualizeaza informatiile cu privire la acestia; - asigura conditii optime pentru desfasurarea activitatii in locatia respectiva; - rezolva in timp problemele administrative neprevazute; - comunica managerului direct problemele aparute ce depasesc nivelul decizional; - selecteaza informatiile necesare si redacteaza rapoarte pe subiectul solicitat de catre managerul direct, in legatura cu activitatea departamentului; efectueaza traduceri ale documentelor uzuale, atunci cand este necesar; - propune modalitati de imbunatatire a activitatii administrative si implementeaza schimbarile aprobate de managerul direct.

Cerinte

Experienta necesara: - studii superioare (management, limbi straine - constituie un avantaj); - training-uri in domeniul administrativ; - cunostinte IT (MSOffice, MSOutlook) de nivel ridicat; - cunostinte de dactilografiere; - cunoasterea unor limbi straine (limba engleza, germana avantaj major).

1 pozitii disponibile

Joburi similare