Acest anunt a expirat la data: 29.12.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Acordarea de suport din punct de vedere administrativ departamentelor companiei: primirea vizitatorilor, preluarea si distribuirea apelurilor telefonice, gestionarea corespondentei, traduceri, intocmirea de rapoarte si situatii, arhivarea documentelor. Oferă informaţii, prin telefon şi e-mail, clienţilor interni şi externi pe baza standardelor stabilite; Pregatirea si promovarea produselor si serviciilor companiei Receptia in sediu si asistenta clientilor prin oferirea de informatii Intretinerea bazei de date cu clientii companiei Beneficii: Posibilitatea de dezvoltare profesionala si promovare in cadrul firmei Trainguri de formare continua Siguranta finaciara Climat organizational dinamic

Cerinte

Sudii superioare in domenii precum: Comunicare si Relatii Publice, Administrarea Afacerilor – constituie avantaj Cunostinte de operare PC Capacitatea de comunicare deschisa si constructiva; Capacitatea de planificare si organizare a activitatii; Abilitatea de a initia si sustine relatii sociale si de parteneriat productive Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze constituie un avantaj.

3 pozitii disponibile 8 persoane au aplicat deja

Joburi similare