Acest anunt a expirat la data: 23.11.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Responsabilitati: - Implementarea și întreținerea sistemelor informaționale pentru contabilitate și gestiune necesare pentru organizațiile din sfera bugetară; - Analiza documentelor şi a cerinţelor clientului, stabilirea obiectivelor, elaborarea planului de lucru; - Conlucrarea cu clientul și programatorii, în scopul adaptării și testării software-ului; - Instruirea utilizatorilor ; - Urmărirea modificărilor în legislație; - Utilizarea corespunzătoare a datelor obținute în urma activităților specifice; -Oferire de suport tehnic software; Avantaje: Societatea este liderul pieței de software pentru instituțiile bugetare din România, având un portofoliu atragator de clienți pentru aplicațiile din pachetul eXpert Bugetar. - Condiții comfortabile de muncă; - Proiecte interesante; - Instruire corporativă, perspective de carieră şi creştere profesională; -Pachet salarial motivant.

Cerinte

Cerinte - Absolvent studii superioare de profil economic; - Pregătire economica solidă; - Cunoașterea planulului bugetar de conturi și specificile evidenței contabile bugetare reprezinta un avantaj; -Cunoastere notiuni de salarizare; - Disponibilitate la deplasari: Sibiu si judetele limitrofe; - Poate face faţӑ cu succes schimbӑrii; poate decide și acţiona fӑrӑ a avea tabloul complet; întreprinde demersuri care aduc eficienţӑ și eficacitate în asumarea riscurilor potenţiale și/sau în condiţii de incertitudine; - Caracterizat de integritate si încredere; - Fluenta si coerenta in exprimare; - Dorinta de dezvoltare personală continuă; - Permis de conducere cat. B; -Cunostinte limba engleza

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Romana

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Nivel minim de experienta necesara 6 - 12 luni

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare