Acest anunt a expirat la data: 20.05.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Vino sa lucrezi intr-o echipa dinamica de experti in resurse umane si interim. Neptune RH cauta asistent administrativ RH pentru unul dintre clientii sai din Franta. Responsabilitati : •Gestionarea legaturii cu clientii si partenerii din Franta pe e-mail sau telefonic •Deplasarea si depunerea-ridicarea de documente in numele societatii in relatii cu diverse institutii publice sau private •Se va asigura ca toate documentele si actele administrative sunt intocmite corect •Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti •Se va ocupa de gestionarea si gasirea locuintelor de lucru pentru angajatii relocati in Franta •Realizarea sarcinilor specifice HR de baza (intocmirea contractelor de munca, contracte de parteneriat, facturi, etc.) •Va fi in contact direct cu biroul din Romania si cu angajatii de pe teren Beneficii Oferite •Pachet salarial atractiv •Program de lucru : luni-vineri •Oportunitatea de a te dezvolta intr-o echipa dinamica formata din experti in domeniul HR •Relocare in Franta Te asteptam alaturi de noi!

Cerinte

Cerinte Cerinte specifice •Absolvent al unei forme de invatamand superioare •Experienta de lucru intr-un domeniu similar poate reprezenta un avantaj •Cunoasterea limbii franceze, nivel avansat •Cunostinte de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, browsere internet) •Persoana diplomata, cu excelente abilitati de comunicare, organizata, are capacitate de a respecta termene limita si are un simt dezvoltat al responsabilitatii •Aptitudini: inteligenta (gandire logica, memorie); corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii •Lucrul in echipa, planificarea si prioritizarea activitatilor

1 pozitii disponibile 9 persoane au aplicat deja

Joburi similare