Acest anunt a expirat la data: 08.10.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea companiei 9 ani de experiență, cu o creștere de 140% in ultimii 2 ani. Aproape 500 de colegi în 6 sedii din România, Republica Moldova și Polonia. Peste 20 de proiecte cu expunere internațională. Mediu multicultural și un zumzăit continuu în multe limbi străine: engleză, franceză, italiană, spaniolă, greacă, germană, rusă, turcă, sârbă, croată. Clienți din toate colțurile lumii. Suntem un furnizor de servicii de consultanţă Business to Business acoperind o gamă largă de domenii, iar specialiștii noștri în COMERŢ INTERNAȚIONAL și TRANSPORT, IT, FINANŢE și RESURSE UMANE fac din VEO o companie de profesioniști. Ce ne definește? PASIUNEA şi IMPLICAREA. Punem aceste ingrediente magice în tot ceea ce facem, iar acest lucru se reflectă nu numai în rezultatele noastre, ci mai ales în activitatea noastră zilnică. Ce îţi propunem ? Provocări, zi de zi! Provocarea de a te adapta unei companii care crește anual cu peste 80%, provocarea de a fi într-o permanentă competiție cu tine însuți, provocarea de a lua proiecte de la 0 și de a le da un sens! Îți încurajăm spiritul antreprenorial, creativitatea și ideile originale. Îți oferim posibilități de dezvoltare a carierei, training-uri la nivel internaţional care să te ajute să devii un profesionist din ce în ce mai bun, dar și sprijin personal, solidaritate în momentele dificile. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung, iar provocările nu te sperie, ci sunt impulsul care te împinge spre birou zâmbind, te invităm să ne cunoaștem și să vorbim despre cariera ta! Descrierea jobului În calitate de Reprezentant comercial export cu limba turca principalele responsabilități vor fi: - Prospectarea prin telefon pentru identificarea de noi parteneri, cu scopul dezvoltarii portofoliului de clienti în zona alocată; - Introducerea clientilor identificati in baza de date a companiei; - Comercializarea produselor clientului în regiunea alocată; - Identificarea interlocutorilor decidenti (a persoanei care are putere de decizie în ceea ce privește gestionarea aprovizionării), pentru a le prezenta cât mai eficient si corect produsele clientului și de a încheia comenzi; - Respectarea etapelor impuse în gestionarea și derularea unei comenzi din partea clientului; - Furnizarea de rapoarte periodice la cererea responsabilului de echipă/managerului de departament asupra activității desfășurate și a statusului comenzilor în curs. Beneficii : - Formare la nivel internaţional ; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatul ideal Căutăm o persoană dinamică, autonoma, cu spirit comercial și capacitate de organizare pentru a se alătura Departamentului Comercial din Constanta. Pentru reușita în această misiune este nevoie de : - Experiență în domeniul comercial (achiziții/vânzări); - Bune abilități de comunicare, convingere și negociere prin telefon; - Capacitate de a stabili relații de afaceri de calitate cu clienții; - Abilitati excelente de comunicare in limba turca - nivel minim B2; - Cunoașterea limbii engleze la un nivel mediu; - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet, SAP.

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare