Acest anunt a expirat la data: 01.06.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

In calitate de membra a echipei vei: Prelua apelurile telefonice de la pacienti/furnizori/colaboratori Gestiona rezervarile/programarile/ pentru pacienti Vei realiza sarcini administrative si de contabilitate primara (asigurarea consumabilelor medicale sau nemedicale, intocmirea ordinii de zi, eliberare de facturi si chitante, inregistrarea incasarilor, evidenta agajatilor si colaboratorilor) Te vei ocupa de asigurarea unui climat etic si deschis fata de clienti Pastra legatura cu furnizorii si clientii companiei, avand o comunicare eficienta si transparenta Vei invata domenii noi de activitate si te vei bucura de un manager care te sustine si iti apreciaza munca Salariu competetiv pietei din Cluj Atmosfera placuta de lucru intr-o echipa tanara, dinamica si ambitioasa Oportunitate de dezvoltare profesionala prin participarea la evenimente si cursuri din domeniul tau de activitate Reduceri la serviciile clinicii

Cerinte

Colega pe care o cautam: Are experienta profesionala in domeniul secretariatului si in munca cu clientii Gestioneaza cu usurinta sarcinile multiple: nu se teme de „multitasking” Are cunoștințe de contabilitate primară Stie sa „Excel-eze” (sa lucreze in Excel) Are un comportament politicos si o atitudine pozitiva fata de toti cei cu care interactioneaza Detine o capacitate foarte buna de planificare si organizare Are o foarte buna capacitate de ascultare si prelucrare a informatiilor

1 pozitii disponibile 7 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare