Acest anunt a expirat la data: 02.06.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Asigurarea primirii si expedierii corespondentei; Facturare si awb-uri; Intocmire contracte; Intretine baza de date clienti in Microsoft Dynamics; Intocmeste oferte de pret in baza cererilor de oferta, cu respectarea preturilor si conditiilor stabilite pentru fiecare client in parte; Intocmeste diverse rapoarte de activitate si situatii pentur managerul general si vine cu propuneri de imbunatatire a activitatii existenta catre acesta; Participa la sedintele de management si documenteaza in scris rezumatul si concluziile, pe care le trimite apoi in format electronic participantilor la sedinta;

Cerinte

-persoana serioasa, responsabila,dinamica, proactiva, organizata, atenta la detalii; -orientare catre client; -disponibilitate de invatare a produselor; -bune abilitati de comunicare; -experienta in activitatea de secretariat constituie un avantaj; -minim engleza la nivel conversational , orice alta limba straina constituie avantaj

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare