Acest anunt a expirat la data: 30.08.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

- asigurarea unui bun management al documentelor - organizarea trainingurilor si gestionarea tuturor aranjamentele privind deplasarile si cazarile personalului companiei; - asigurarea unui flux de informatii corect si eficient, atat intern cat si extern - pregatirea salilor de conferinta - cunoasterea activitatii firmei si oferirea de suport colegilor - preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea acestora - activitati de receptie a vizitatorilor si activitati de protocol - alte activitati specifice

Cerinte

- absolvent studii superioare - limba engleza nivel mediu - persoana placuta, serioasa, organizata - experienta intr-un post similar - spirit de echipa, comunicativitate - cunostinte foarte bune de operare calculator (Word, Excel, WEB, Outlook) - tinuta si prezenta agreabila -orientare catre client OFERTA: - Posibilitati reale de dezvoltare in cariera - Salariu atractiv - Dezvoltare profesionala intr-un mediu tanar, competitiv

1 pozitii disponibile 18 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare