Acest anunt a expirat la data: 16.09.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

Responsabilitati -inregistreaza documentele , corespondenta care intra in companie si asigura distribuirea si arhivarea acestora; -supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza conducerea societatii si colegii de problemele aparute; - inregistrarea, indosarierea, arhivarea diverselor documente ale companiei la care are acces. -realizeaza activitatile administrative si de protocol; - ofera suport in diferite sarcini administrative -elaborareaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de catre management -asista directorul general in desfasurarea activitatilor si in proiectele pe care acestea le deruleaza;

Cerinte

-cunostinte solide de utilizare a pachetului Microsoft Office (word,excel,power point,etc) in special cunosterea si o buna utilizare a Excel-ului si Paint-ului . -experienta pe un post similar prezinta un avantaj -bune abilitati de comunicare scrisa si verbala -cunostinte de limba engleza

1 pozitii disponibile 9 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare