Acest anunt a expirat la data: 07.10.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: Supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza conducerea societatii si colegii de problemele aparute; - Elaborareaza si redacteaza docuResponsabilitati: Supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza conducerea societatii si colegii de problemele aparute; - Elaborareaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de catre management; - Rezolvarea in timp util a problemelor administrative, gasirea de solutii optime; - Facturare, receptie documente, scanare – utilizare aplicatie de gestiune; - Pregatirea si arhivare diverselor documente ; - Elaborarea si redactarea rapoartelor cerute de manager;mentele si situatiile cerute de catre management; - Rezolvarea in timp util a problemelor administrative, gasirea de solutii optime; - Facturare, receptie documente, scanare – utilizare aplicatie de gestiune; - Pregatirea si arhivare diverselor documente ; - Elaborarea si redactarea rapoartelor cerute de manager;

Cerinte

Cerinte: Cunostinte de limba franceza la nivel avansat. - Disponibilitate in realizarea si coordonarea diferitor activitati administrative ale firmei; - Cunostinte foarte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (word,excel,power point,etc) in special cunosterea si o buna utilizare a Excel-ului, - Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, - Abilitate de lucru independent si in echipa; - Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare