Acest anunt a expirat la data: 09.07.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Îţi doreşti un job în care valorile tale să se identifice cu valorile companiei? Eşti în căutarea unui job în care performanţa ta să fie direct proporţională cu venitul obţinut? Ţi-ai dori ca ascensiunea ta în cariera să se realizeze în acelaşi timp cu dezvoltarea ta personală? Echipa noastră este pregatită să îţi îndeplinească toate aceste dorinţe.Noi te vrem în echipa noastră. Activităţi zilnice Preluarea şi direcţionarea apelurilor telefonice; Elemente de secretariat şi protocol; Înregistrarea documentelor de intrare/ieşire din cadrul companiei; Stabilirea agendei Top Managementului; Întocmirea diverselor documente, prezentări, etc; Selectarea / trimiterea corespondenţei; Organizarea de evenimente, prezentări; Asigurarea de suport în realizarea principalelor activităţi manageriale; planificare, organizare, coordonare, monitorizare, etc; Stabilirea şi întreţinerea relaţiilor cu clienţii atăt la telefon, căt şi la sediul firmei; Promovarea ofertelor în cât mai multe medii, căutarea şi găsirea de noi clienţi, cunoştinţe solide de PC şi internet; Gestionarea documentelor şi informaţiilor care intră şi ies din companie, urmărirea sarcinilor şi termenelor impuse; Pentru că ne dorim persoane cu iniţiativă şi implicare, dorim să ne provocaţi prin pasiunea şi ingeniozitate voastră. Toate aceste activităţi pot fi valorificate în interesul şi în funcţie de personalitatea voastră. În ziua de azi nu mai e suficient ca un angajat să îndeplinească doar sarcinile aferente postului, ci se aşteaptă din partea acestuia să aibă iniţiativă şi să se angajeze în comportamente care vizează atingerea obiectivelor organizaţiei. Beneficii/Ce îţi oferim ? Posibilitatea de a lucra într-o companie de prestigiu; Carieră pe termen lung: posibilitatea de dezvoltare profesională şi promovare în cadrul firmei ; Posibilitatea de a face parte dintr-un colectiv tânăr şi ambiţios; Pachet salarial motivant; Telefon mobil, laptop ; Training şi cursuri de specialitate gratuite ; Mediu de lucru profesionist ;

Cerinte

Hink HR recruteaza pentru clientii colaboratori persoane care indeplinesc urmatoarele conditii minime : Studii superioare (finalizate sau in curs) ; Excelente abilităţi de comunicare, prezentare şi relaţionare interumană; Cunoaşterea pachetului Windows (word, excel, power point, outlook); Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, ordonat; Iniţiativă, atenţie la detalii; Plăcere şi abilitate de a învăţa lucruri noi; Responsabilitate, ordine, corectitudine şi seriozitate; Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă; Persoana organizată, dinamică, loială,cu simţ al răspunderii şi spirit de echipă; Foarte bune cunoştinţe de limba engleză sau franceză (constituie avantaj); Detinerea permisului de conducere - categoria B ( constituie avantaj) ; Consideri că îndeplineşti aceste condiţii ? Crezi că descrierea ţi se potriveşte ? Atunci profită de şansa de a face parte şi a lucra alături de o echipă tânără, talentată şi profesionistă. Suntem siguri ca vei reusi reusi sa devii un profesionist in domeniu!

3 pozitii disponibile 13 persoane au aplicat deja

Joburi similare