Acest anunt a expirat la data: 21.04.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Angajam Full time in Bucuresti sector 3 - Asistent vanzari magazin online (echipament de munte, outdoor, sport) CV-urile se trimit la adresa de email: liviu.hrisca[at]magazinoutdoor.ro DESCRIEREA POSTULUI. Persoana pe care dorim sa o angajam va fi responsabila cu: - preluarea comenzilor facute pe magazinul online (telefonic, email) - facturarea produselor comandate de catre clienti - pregatirea plicurilor si a coletelor (si a documentelor aferente, AWB-uri) pentru expediere prin intermediul curierului rapid - comanda marfii la furnizori - receptionarea marfii de la furnizor (si verificarea acesteia din punct de vedere cantitativ si calitativ)- intocmirea documentelor necesare receptiei de marfa (NIR) - urmarirea intregului flux de comenzi pe site (de la primirea comenzii pana la achitarea acesteia) - furnizarea catre clienti a informatiilor referitoare la produsele de pe magazinul online - oferirea de servicii de consultanta catre potentiali clienti pentru achizitionarea produselor comercializate de catre companie - gestionarea retururilor de la clienti - urmarirea incasarii comenzilor - mentinerea la zi a informatiilor legate de produsele prezente pe site (descrieri si imagini pentru produsele existente deja, adaugare de produse noi pe site) - actualizarea datelor in softul de gestiune LOCATIE JOB: Bucuresti, sector 3, la 3 minute de mers pe jos de statia de metrou 1 Decembrie 1918 (zona Ozana) PROGRAM: Luni-Vineri, 09:30 - 18:00 CE OFERIM: - mediu de lucru placut - un loc de munca stabil (full time) - posibilitatea de dezvoltare in timp a carierei in interiorul companiei - discount-uri la produsele comercializate de catre companie - salariul se discuta in urma interviului Canditatura se depune prin transmiterea CV-ului la adresa de email: liviu.hrisca[at]magazinoutdoor.ro

Cerinte

CERINTE MINIME. Ne dorim o persoana care sa aiba: - abilitati foarte bune de comunicare (atat scris cat si vorbit) - orientare catre client - cunoasterea foarte buna a limbii romane - cunoasterea cel putin la nivel minim a limbii engleze - bune abilitati de organizare - bune abilitati de a efectua activitati multitasking - cunoasterea Office Word si Office Excel - atentie la detalii DE PREFERAT. Ne dorim o persoana care: - asimileaza cu usurinta notiunile noi dintr-un domeniu - este dornica sa invete - preferabil, are experienta in contabilitatea primara (facturi, bonuri fiscale, registru de casa, NIR) - experienta pe un post similar poate constitui un avantaj - practica activitati outdoor (merge pe munte / cu cortul, practica diverse spoturi: tenis, ski, inot, etc)

1 pozitii disponibile 7 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare