Acest anunt a expirat la data: 13.08.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Recrutam o Asistenta administrativa vorbitoare de limba franceza la nivel avansat in Bucuresti. Aceasta va avea urmatoarele responsabilitati: -asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail; -actualizarea bazei de date si a documentelor; -rezervarea cazarii pentru parteneri externi; -elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management. Beneficii: -salarizare atractiva; -majorari salariale in functie de performanta; -posibilitatea dezvoltarii unei cariere in domeniu; -profesionalismul unei echipe cu experienta. Numai candidatii selectati vor fi contactati. Toate candidaturile vor fi analizate cu obiectivitate si in deplina confidentialitate.

Cerinte

-cunostinte de limba franceza (scris/vorbit) la nivel avansat; -cunostinte operare PC (Windows, MS Office); -capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atentie distributiva, capacitate rapida de decizie; -permis de conducere categoria B; -personalitate energica, gandire pozitiva, amabilitate si eficienta.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare