Acest anunt a expirat la data: 08.08.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

• Gestionarea fluxului de apeluri inbound si outbound • Consilierea clientilor in functie de nevoilor acestora • Procesarea de modificari in profilul clientilor, in conformitate cu procedurile in vigoare; • Actualizarea coordonatelor clientilor • Oferirea de raspunsuri la sesizarile clientilor companiei atat telefonic cat si via e-mail • Inregistrarea si rezolvarea solicitarilor clientilor prin mijloace specific in sistemul de operare • Identifică corect solicitările clienţilor, oferă răspunsuri profesioniste, se implică activ în rezolvarea problemelor semnalate de clienţi, păstrând un ton amabil şi profesionist pe toată durata apelului • Foloseşte corect aplicaţiile cu care lucrează, astfel încât să ofere informaţii corecte şi să înregistreze corect solicitările clienţilor • Promovează produsele şi serviciile companiei în toate apelurile eligibile • Aplică şi respectă valorile companiei Originals.ro

Cerinte

• Studii medii/superioare. • Experienta de cel putin 6 luni in lucrul cu clientii va fi considerata un avantaj • Abilităţi de comunicare(voce placuta si clara, fluenta in exprimare,ascultare activa,stabillitate emotionala) • Atitudine pozitiva orientata spre client • Orientare catre rezultate • Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipă • Capacitatea de a se adapta cu uşurinţă la cerintele de lucru • Capacitate de a lucra în condiţii de stress • Conexiune proprie la internet si spatiu pentru desfasurarea activitati

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Romana

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare