Acest anunt a expirat la data: 24.05.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Societate cu capital francez, prezenta pe piata din Romania din anul 2012, angajam Asistent Administrativ/Tehnic. Noul coleg va fi responsabil cu: - Intocmirea devizelor si a facturilor; - Distribuirea documentelor receptionate catre interlocutorii vizati; - Intocmirea diverselor dosare/documente; - Gestionarea fluxului de corespondenta (fax-uri, e-mail-uri, etc.); - Pregatirea fisierelor de expertiza de la distanta; - Alte sarcini primite din partea superiorului ierarhic.

Cerinte

Sunt necesare: - Studii universitare; - Cunostinte avansate de limba franceza, atat scris cat si vorbit; - Cunostinte de utilizare a pachetul MS Office si a aparaturii de birou; *Va rugam nu aplicati daca nivelul dvs. in cunoasterea limbii franceze nu este avansat.

1 pozitii disponibile 7 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare