Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

-Activitate de secretariat (preluare apeluri telefonice, distribuire /pregatire corespondenta, protocol); -Organizarea transportului intern prin curierat; -Intocmeste diverse situatii, rapoarte cu caracter administrativ; -Primeste si distribuie apelurile telefonice, prioritizeaza mesajele care necesita o tratare urgenta; -Indruma accesul vizitatorilor in companie; -Deservirea amabilă, rapidă a vizitatorilor, partenerilor, clientilor companiei etc.

Cerinte

-Abilităţi excelente de comunicare; -Limbaj adecvat/educat; -Cunostinte de limba engleza; -Cunostinte solide operare PC pachet Microsoft Office ; -Organizare si prioritizare activitati zilnice; -Persoană pozitivă, dinamică, cu simţ crescut al responsabilităţii, capacitate de negociere, prezentare, atitudine proactiva, entuziasm; -Atentie concentrata si distributiva, responsabilitate, punctualitate, rapiditate;

1 pozitii disponibile 10 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare