Acest anunt a expirat la data: 15.11.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Germania

Descrierea jobului - Germania

Atribuțiile job-ului: • Comunicarea permanentă cu clienții și angajații • Gestionează deplasările și detașările noilor angajați • Organizează și aministrează cazările și transportul pentru angajați • Întocmește și arhivează documentele stabilite în sarcină • Organizează ședințele și urmărește demersul lucrurilor • Se ocupă de comenzile de birotică și papetărie Ofertă: • Program de lucru full time, 8 ore/zi, 40 ore/săptămână • Contractul este pe termen lung • Transport și cazarea sunt asigurate • Asiguare medicală Compania activează în domeniul construcțiilor de peste 25 de ani și are peste 200 de angajați în prezent. Sediul biroului se află lângă Frankfurt iar compania este recunoscută pentru numărul mare de construcții de clădiri și birouri.

Cerinte

• Studii postliceale absolvite • Experința pe un post de secretară/back office constituie un avantaj • Limba germană nivel C1 (obligatoriu) • Cunoștințe foarte bune de operare pe PC • Utilizarea pachetului MS Office • Abilități foarte bune de comunicare și scriere • Persoană responsabilă, organizată și comunicativă

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare