Acest anunt a expirat la data: 11.06.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

În echipa noastră de control de gestiune de la Iaşi colegii nostri sunt definiţi de profesionalism, spirit competitiv şi rezultate remarcabile. Deschidem oportunitatea integrării într-un proiect internaţional unui nou coleg care să ne ajute să ducem performanţa cu un pas şi mai departe. Dacă aceste valori te reprezintă şi în plus cunoşti bine limba franceză dorim să te cunoaştem! Noul nostru coleg/colegă: - Defineşte instrumentele de control şi indicatorii de performanţă în vederea monitorizării evoluţiei activităţii şi a anticipării eventualelor neconcordanţe; - Colectează şi sintetizează datele preliminare în vederea elaborării rapoartelor specifice; - Elaborează rapoarte săptămânale şi lunare pentru a determina indicatori de performanţă pe diverse activităţi ale clientului; - Se asigură de respectarea termenelor de predare a rapoartelor; - Realizează studii şi situaţii specifice în vederea susţinerii responsabililor operaţionali în luarea deciziilor; - Participă la întocmirea bugetelor anuale şi a situaţiilor previzionale în funcţie de obiectivele stabilite de către serviciile operaţionale şi le revizuieşte; - Determină diferenţele dintre obiectivele stabilite şi rezultatele constatate în vederea analizării performanţei activităţii; - Elaborează situaţii specifice închiderii de lună şi reconciliază rezultatele din contabilitate şi control de gestiune; - Menţine o atenţie permanentă asupra performanţei activităţii; - Asistă comitetele operaţionale sau a grupurilor de lucru în realizarea unor misiuni specifice sau a unor analize punctuale; - Respectă normele legale privind secretul şi confidenţialitatea datelor şi informaţiilor; - Răspunde de exactitatea datelor furnizate. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Cerinţe: - Experienţă relevantă de peste 5 ani de zile din care 1-2 ani în control de gestiune/analiză financiară; - Studii superioare, profil economic; - Cunoştinţe despre softuri de contabilitate; - Utilizarea limbii franceze, nivel mediu (B2); - Cunoştinţe de utilizare pachet Microsoft Office; - Rigurozitate şi atenţie; - Disponibilitate şi capacitate de a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor; - Corectitudine; - Responsabilitate; - Capacitate de analiză şi sinteză.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare