Acest anunt a expirat la data: 14.08.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Căutam un coleg implicat și orientat către rezultate care să integreze departamentul nostru de Payroll! Descrierea jobului: -Studiază structurile, metodele, sistemele și procedurile existențe în cadrul echipei; -Analizează procesele de lucru, sintetizează observațiile sale și preconizează rezultatele; -Propune îmbunătățiri de eficientizare a procesului; -Instruiește angajații privind noile metode de lucru (tehnic și operațional); -Se asigură că există indicatori pentru măsurarea eficienței noilor metode; -Se asigură în mod constant că metodele de îmbunătățire respectă un buget optimizat (costul estimat al investiției). Beneficii: - Formare la nivelul companiei și internaţional; - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

Cerinte

Candidatul ideal: - Experiență relevanță de lucru în domeniu-minim 3 ani (managementul calității, aplicarea instrumentelor și metodologiilor de rezolvare a problemelor, implicarea in proiecte cu rezultate tangibile); - Cunoașterea principiilor și instrumentelor de imbunătătire a proceselor (selecție, aplicare și formare); - Cunoștințe de limbă franceză (minim B2); - Abilităti de evaluare și de analiză (procese, probleme, etc.); - Capacitate de gestionare eficientă a timpului și de prioritizare a task-urilor în funcție de gradul de importantă și urgentă; - Excelente abilități de comunicare și relaționare; - Capacitate de ascultare activă în cadrul comunicării; - Spirit de observatie și atenție sporită la detalii; - Disponibilitate la deplasări ocazionale în Franța, Chișinău, Iași, București.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare