Acest anunt a expirat la data: 09.04.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Compania BANCA DE JOBURI – cu peste 14 ani experienta in recrutarea si plasarea fortei de munca in Romania si strainatate recruteaza Agenti servicii clienti pentru o companie multinationala in cadrul careia aveti o reala sansa de dezvoltare din punct de vedere profesional. Acesta este un proiect de recrutare destinat vorbitorilor de limbi straine precum Franceza/ Germana / Olandeza/ Araba/ Rusa/ Ebraica, Italiana la nivel avansat si cumulativ Engleza minim la nivel mediu, care doresc sa faca o cariera in cadrul unei companii multinationale unde au oportunitatea de a lucra intr-un mediu profesionist. Se ofera un program intensiv de training care dureaza intre 2-5 saptamani. Perioada de pregatire se plateste. Responsabilitati: - Opereaza toate serviciile electronice destinate clientilor - preia si initiaza apeluri si e-mailuri, opereaza in baza de date - Furnizeaza informatii prin telefon, e-mail sau chat, acorda asistenta, trateaza reclamatii conform procedurilor si instructiunilor de lucru - Inregistreaza fiecare apel, e-mail si chat preluat sau initiat in baza de date, in conformitate cu procedurile de lucru - Participa la imbunatatirea parametrilor cantitativi si calitativi ai serviciului clienti - Promoveaza imaginea companiei prin atitudine, cunostinte, orientare catre client si disponibilitate fata de nevoile clientilor - Acorda suport colegilor mai putin experimentati si dovedeste spirit de echipa - Este instruit si isi insuseste modificarile intervenite in procedurile si serviciile companiei - Cere asistenta din partea Supervisor-ului sau coach-ului pentru rezolvarea apelurilor si e-mailurilor dificile - Cunoaste si respecta prevederile regulamentului de ordine interioara si a procedurilor de lucru din companie - Cunoaste si respecta regulile si procedurile companiei privind standardele de securitate si protectie a datelor

Cerinte

- Studii medii sau postliceale - Cunostinte limba germana/ franceza/ olandeza la nivel avansat (C1-C2 conform Pasaportului Lingvistic European) - Cunostinte limba engleza la nivel mediu/ avansat (minim B2 conform Pasaportului Lingvistic European) - Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa - Orientare spre client si spre rezolvarea problemelor - Atitudine proactiva - Adaptabilitate si capacitatea de a gasi rapid solutii - Capacitate analitica si atentie la detalii - Flexibilitate - Spirit de echipa - Atitudine pozitiva - Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare - Intelegerea si respectarea procedurilor de lucru - Disponibilitate la program de lucru in ture/ weekend

95 pozitii disponibile 7 persoane au aplicat deja

Joburi similare