Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Misiune: În calitate de Şef de produs principalele tale responsabilităţi vor fi : - Asigurarea unei aprovizionări calitative a reţelei de magazine prin implementarea de strategii şi campanii de achiziţii produse (selecţionarea produselor, determinarea cantităţilor necesare şi a preţurilor de vânzare etc.); - Asigurarea dezvoltării gamei de produse comercializate în reţeaua de magazine prin elaborarea şi implementarea de strategii şi proiecte de Marketing (analize pe costuri, cantităţi achiziţionate, cifra de afaceri generată, rentabilitate, concurenţa etc.); - Elaborarea de analize şi rapoarte cu privire la loturi, cheltuieli, propuneri de îmbunătăţire a procedurilor, de reducere a costurilor şi creştere a gradului de rentabilitate la nivelul întregii reţele de magazine etc.; - Managerierea echipei de Asistenţi Marketing (organizare, planificare, coordonare şi optimizare activităţi specifice); - Respectarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării şi desfăşurării activităţii ; - Comunicarea şi buna colaborare cu Departamentul de Logistică şi cel Comercial în vederea reducerii costurilor şi maximizării vânzărilor (analize şi decizii referitoare la loturile achiziţionate - operaţiuni implicate, repartizarea produselor, normele de respectat, caracteristicile tehnice etc.). Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatul ideal: Pentru reuşita în această misiune este nevoie de: - Cunoştinţe de limba franceză şi engleză la un nivel avansat – minim B2; - Experienţa anterioară pe o poziţie similară; - Studii superioare de profil – Marketing, Comerţ Internaţional, Achiziţii şi Logistică – reprezintă un avantaj; - Experienţa în managementul unei echipe; - Capacitate de elaborare, aplicare şi monitorizare a unui plan de acţiuni; - Capacitate de gestionare a unui portofoliu de produse, cu furnizorii aferenţi ; - Cunoştinţe în utilizarea programelor din pachetul Office şi SAP; - Abilităţi de analiză şi prelucrare a informaţiilor ; - Abilităţi de comunicare, spirit de echipă, seriozitate şi viteza de reacţie ; - Disponibilitate pentru formare în Franţa de minim un an de zile.

1 pozitii disponibile 8 persoane au aplicat deja

Joburi similare