Acest anunt a expirat la data: 26.06.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Cerinte obligatorii pentru un candidat ideal: • Studii superioare economice finalizate; • 1 - 2 ani experienta intr-o pozitie similara •Bune cunostinte in domeniul legislatiei contabile si fiscale; •Cunostinte foarte bune de operare calculator: Windows, MSOffice (Word, Excel-solide). In plus, fata de cerintele obligatorii, contam pe: -Cunoştinţe bune de limba rusa/ucraineana (reprezinta un avantaj); -Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare; -Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor; -Persoana foarte serioasa si constiincioasa in realizarea sarcinilor de servici. -Certificarea de Expert Contabil Autorizat este considerata un avantaj -Capacitate de lucru in echipa, gandire analitica, atentie la detalii, abilitati de comunicare, disponibilitatea de a invata lucruri noi.

Cerinte

Conduce, organizeaza, controleaza si raspunde de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare; -asigura, organizarea si gestionarea in mod eficient a integritatii intregului patrimoniu al societatii in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare si normele sau reglementarile interne ale societatatii; -raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii. -raspunde de efectuarea inventarierii generale a patrimoniului la inceputul activitatii, cel putin odata pe an, pe parcursul functionarii sale, in orice situatii prevazute de lege si de cite ori directorul general al societatii o cere; -organizeaza si participa la intocmirea lucrarilor de inchidere a exercitiului financiar-contabil, la operatiunile de inventariere a patrimoniului urmarind modul de valorificare a rezultatelor inventarierii; -organizeaza controlul asupra operatiilor patrimoniale; -asigura si raspunde de elaborarea balantei de verificare la termenele stabilite de legislatia in vigoare; - contabilizeaza facturile emise pentru clientii interni si externi - inregistreaza incasarile si platile in lei conform extrasului de cont - verifica inregistrarea documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI si NIR) - Operarea zilnica a facturilor de la furnizori pt. prestatii diverse

2 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare