Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București si altele

Descrierea jobului - București si altele

Dacă te consideri a fi o persoană riguroasă, comunicativă, cu atenție la detalii și implicată în activitățile de echipă, te încurajăm să aplici pentru un job în care dinamismul și dezvoltarea profesională sunt elementele principale în realizarea obiectivelor. Responsabilități: • Verificarea documentelor necesare realizării plăților (facturi de mărfuri, facturi de transport); • Stabilirea conformității între comanda făcută, facturile înregistrate și marfa recepționată; • Analizarea comenzilor de marfă în vederea stabilirii potențialelor litigii; • Urmărirea anomaliilor și contactarea furnizorului pentru soluționarea acestora; • Acordarea suportului informațional echipelor din departamentul Achiziții; • Comunicarea permanentă cu echipele din Franța și din România pentru gestionarea eficientă a informațiilor specifice departamentului.

Cerinte

• Cunoștințe medii de Limba Franceză și/sau Engleză; • Experiența în domeniul contabil/administrativ reprezintă un avantaj; • Spirit de inițiativă și responsabilitate; • Capacitate de adaptare și deschidere către nou.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare