Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Candidatul ideal: Îți dorești o carieră în domeniul financiar-contabil? Ești organizat, comunicativ și pasionat de contabilitate? Alătura-te echipei noastre! Suntem nerăbdători să te cunoaștem! Cum ne dorim să fii: - Să ai experientă de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); - Să lucrezi eficient în echipă; - Să ai o atitudine proactivă; - Să ai bune abilități de comunicare și relaționare; - Să ai cunoștințe de limbă franceză (A2) (constituie un avantaj)

Cerinte

Responsabilitățile noului coleg: - Verificare și înregistrare în contabilitate a deconturilor de cheltuieli, conform procedurilor interne; - Verificare documente primare (justificative) primite astfel încât acestea să contină toate elementele reglementate de legislația în domeniu; - Înregistrare deconturi cheltuieli și ordine deplasare angajați în programul contabil; - Verificare balanța personal (solduri avansuri spre decontare); - Înregistrare facturi furnizori în programul contabil; - Întocmire și înregistrare documente aferente incasărilor și plătilor cu numerar de la sediu, listare Registru de Casă; - Participă la operațiuni de reconciliere conturi contabile; - Arhivare documente primare. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 4 persoane au aplicat deja

Joburi similare