Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Responsabilităţi: - Înregistrarea facturilor clienți/furnizori, extraselor bancare și documentelor de casă în termen și corect în programul de contabilitate; - Întocmirea fișierelor de repartizare pentru chirii și utilități; - Întocmirea devizelor/anexelor aferente facturilor către clienți; - Întocmirea săptămânală a scadențarului plăților către furnizori și angajați; - Urmărirea contractelor furnizori/clienți – se asigură că pentru fiecare factură de achiziție există un contract valabil semnat de ambele părți; - Realizarea reconcilierii conturilor de terți; - Înregistrarea notelor contabile de repartizare venituri/cheltuieli în avans; - Verificarea reciprocității soldurilor parteneri intragrup; - Listarea, verificarea și arhivarea jurnalelor lunare de vânzări și cumpărări, pregătirea informațiilor necesare, întocmirea declarațiilor fiscale; - Asigurarea că dosarul contabil al fiecărei luni conține doar documente în original, completate cu toate elementele necesare și reglementate legal; - Întocmirea rapoartelor solicitate de management. Beneficii: Beneficii: - Mediu de lucru plăcut, dinamic în cadrul unei echipe de succes; - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Dacă responsabilitatea, ambiția și organizarea te definesc, te așteptăm să faci parte din departamentul Financiar – Contabil, la sediul nostru din Iași! Pentru reușită în această misiune este nevoie de: - Studii superioare, în domeniul economic/ contabilitate; - Minim 2-3 ani experiență de lucru relevantă în domeniul contabil; - Cunoștințe solide de contabilitate; - Operare MS Office-nivel mediu; - Cunoștințe de limbă engleză/ franceză nivel mediu; - Utilizarea programelor informatice de contabilitate (cunoașterea programului SAP reprezintă un avantaj).

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare