Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Rol : Coordonatorul echipei de achizitii va forma, dezvolta și conduce spre succes o echipă de achizitori/buyeri la sediul nostru din Constanta. Principalele responsabilitati vor fi : - Coordonarea unei echipe de 5-7 buyeri/achizitori; - Motivarea si monitorizarea rezultatelor echipei pentru atingerea obiectivelor stabilite; - Asigurarea transferului de task-uri către membrii echipei şi intervenția în rezolvarea problemelor; - Dezvoltarea competentelor comerciale ale echipei; - Devoltarea unei ambiante de lucru pozitive, asigurand coaching-ul cotidian individual si colectiv al echipei; - Analizarea rezultatelor echipei si raportarea catre top management-ul companiei.

Cerinte

Căutăm un manager cu spirit comercial, cu atitudine proactivă, spirit de inițiativă și cu abilități antreprenoriale pentru un proiect ambițios. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de : - Experiență de minimum 1 an în coordonare de echipe şi în lucrul pe bază de obiective atât cantitative cât şi calitative; - Disponibil(ă), corect(ă), implicat(ă) în munca sa, bune abilități de organizare și o atitudine proactivă; - Un nivel avansat de limba turca ; - Un nivel mediu de limba engleza; - Cunoașterea de instrumente PC: Excel, Word , Internet.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare