Detalii loc de munca - Moldova

Descrierea jobului - Moldova

Descrierea jobului: Misiunile tale în echipa noastră: - Asiguri înregistrarea informaţiilor de payroll (modificări de natură contractuală salariaţi, ore de prezenţă salariaţi, absenţe, prime, avansuri de salariu etc.) şi coerenţa datelor în programele de salarizare, în vederea realizării statelor de plată pentru angajaţii clienţilor francezi din portofoliul nostru ; - Calculezi compensaţiile la care au dreptul salariaţii ca urmare a încheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislaţia în vigoare, prevederile Contractului Colectiv de muncă aplicabil şi particularităţilor fiecărui client; - Asiguri gestiunea dosarelor de concedii medicale şi accidente de muncă şi realizezi adeverinţele de salariu necesare îndemnizării salariaţilor de către organismele din Franţa; - Realizezi declaraţiile de cotizaţii sociale specifice societăţilor clientului; - Participi la managementul calităţii având o contribuţie activă la ameliorarea procedurilor şi a proceselor specifice departamentului. Beneficii: Beneficii : - Mediu de lucru internațional, cu reale oportunităti de dezvoltare personală și profesională - Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial. - Se ofera Pachet salarial motivant şi bonusuri de performanţă;

Cerinte

Candidatul ideal: Daca esti o persoana ambiṭioasă, perseverentă şi concentrată pe rezultate te invitam se te alături echipei de Salarizare la sediul nostru din Chişinău. Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de: - Cunostinṭe de limba franceză la nivel mediu (minim B1); - Cunostinṭe de utilizare pachet MS Office; - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic şi întreprinzător; - Capacitate de învăţare rapidă; - Capacitate de sinteză şi spirit analitic; - Capacitatea de a lucra sub presiune

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare