Acest anunt a expirat la data: 15.08.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Preluarea in mod eficient a solicitarilor clientilor prin telefon si/sau e-mail; - Validarea datelor clientilor si actualizarea acestora in aplicatiile aferente; - Validarea solicitarilor si reclamatiilor si furnizarea de solutii adecvate, conform regulamentelor si procedurilor companiei; - Raportarea catre Team Leader a rezolutiilor date sau escaladarea solicitarilor care depasesc aria proprie de decizie; - Participarea la programele de formare in legatura cu activitatea derulata; - Mentinerea relatiei cu departamentele partenere de suport din Italia.

Cerinte

- Cunostinte limba Itialiana - nivel autonom (C1); - Absolvent de studii medii sau superioare sau student; - Foarte bune abilitati de comunicare, flexibilitate, proactiv, atitudine pozitiva; - Orientare catre client; - Experienta de lucru anterioara nu este necesara, dar constituie avantaj.

20 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare