Acest anunt a expirat la data: 30.07.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului 1. Team Manager - este necesara cunoasterea limbii germane la nivel avansat (C2 - scris si vorbit) - este necesara experienta conducerii unei echipe intr-un call center - experienta in startup-ul unei echipe noi/ unui proiect nou este binevenita - motivat de dorinta de a face clientul multumit, abilitati de comunicare puternice 2. Customer Satisfaction Survey Specialist - este necesara cunoasterea limbii germane la nivel mediu - va trebui sa efectuati apeluri outbound pentru a testa nivelul de multumire a clientilor in ceea ce priveste un anumit serviciu primit; Oferim - pachet salarial atractiv - contract de muncă pe perioadă nedeterminată - asigurare privata de sănătate - training și formare profesională constantă - posibilitatea de a lucra în perioada efectuării studiilor - mediu de lucru modern, plăcut, dinamic - accesibilitate maximă la locul de muncă in zona centrala (Teatrul National Roman) - loc de parcare pentru mașina personală în timpul orelor de servici

Cerinte

Candidatul ideal - cunoasterea limbii germane la nivel mediu - avansat - persoana dinamica, entuziasta, comunicativa - abilitati bune de comunicare si atitudine orientata spre client - bune abilitati de operare PC - cu sau fara experienta anterioara

Restrictii

Se accepta CV-uri in limba Romana

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

Nivel minim de experienta necesara Fara experienta

Limbi straine necesare Germana

20 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare