Acest anunt a expirat la data: 26.10.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Căutăm o persoană dinamică, autonomă, cu spirit de inițiativă și capacitate foarte bună de organizare pentru a se alătura echipei noastre din Arad. În calitate de Category Manager principalele tale responsabilități vor fi: - Asigurarea unei aprovizionări calitative a rețelei de magazine prin implementarea de strategii și campanii de achiziții produse (selecționarea produselor, determinarea cantităților necesare și a prețurilor de vânzare etc.); - Asigurarea dezvoltării gamei de produse comercializate în rețeaua de magazine prin elaborarea și implementarea de strategii și proiecte de Marketing (analize pe costuri, cantități achiziționate, cifră de afaceri generată, rentabilitate, concurență etc.); - Elaborarea de analize și rapoarte cu privire la loturi, cheltuieli, propuneri de îmbunătățire a procedurilor, de reducere a costurilor și creștere a gradului de rentabilitate la nivelul întregii rețele de magazine etc.; - Managerierea echipei de Asistenți Marketing (organizare, planificare, coordonare și optimizare activități specifice); - Respectarea politicilor, procedurilor şi instrumentelor de lucru necesare gestionării și desfășurării activităţii; - Comunicarea și buna colaborare cu Departamentul de Logistică și cel Comercial în vederea reducerii costurilor și maximizării vânzărilor (analize și decizii referitoare la loturile achiziționate - operațiuni implicate, repartizarea produselor, normele de respectat, caracteristicile tehnice etc.).

Cerinte

Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Cunoștințe de limba franceză și engleză la nivel avansat – minim B2; - Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Office (Excel prioritar) și SAP (reprezintă un avantaj); - Experiență în domeniul economic/comercial/marketing; - Studii superioare în domeniul economic/comercial – Marketing, Comerț internațional, Achiziții/Logistică etc.; - Foarte bune abilități de lucru cu cifre și indicatori numerici; - Acuratețe și rigurozitate; - Foarte bune abilități analitice; - Bună capacitate de a învăța un nou domeniu de competențe; - Disponibilitate pentru formare în Franța de minim un an de zile. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare