Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RECOMPENSA! Companie de cercetare de marketing realizeaza, in periada 6 si 7 decembrie, in CRAIOVA un focus grup si cautam persoane ce sa participe la aceasta intalnire. Cautam persoane cu urmatorul profil: - sa ia decizii aspra achizitiilor din gospodarie si - sa participe in cadrul gestionarii relatiei cu furnizori de servicii. Oferin recompensa pentru timpul acordat, tichete in valoare de 50 lei.

Cerinte

Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RECOMPENSA! Companie de cercetare de marketing realizeaza, in periada 6 si 7 decembrie, in CRAIOVA un focus grup si cautam persoane ce sa participe la aceasta intalnire. Cautam persoane cu urmatorul profil: - sa ia decizii aspra achizitiilor din gospodarie si - sa participe in cadrul gestionarii relatiei cu furnizori de servicii. Oferin recompensa pentru timpul acordat, tichete in valoare de 50 lei. Focus-grup-ul este o tehnica de cercetare calitativa, ce consta in stabilirea unei discutii pe o tema data cu un grup alcatuit de regula din 8-10 participanti, timp de 1-2 ore. Metoda permite obtinerea unor informatii de mare profunzime referitoare la motivatiile si comportamentele categoriilor de interes. Aceasta tehnica poate fi folosita in domenii diverse precum: - testarea mesajelor, produselor, reclamelor etc. - identificarea perceptiilor asupra unui produs, organizatie, serviciu sau concept - evaluarea / testarea campaniilor publicitare si promotionale - identificarea profilului unui grup-tinta (consumatori ai unui produs s.a.) - identificarea caracteristicilor unei marci (imaginea marcii) si pozitionarea acesteia intre marcile concurente pe piata - identificarea mecanismelor decizionale care stau la baza optiunii intre mai multe alternative - identificarea atitudinilor fata de un produs, fata de o idee sau o problematica - identificarea setului de valori si aspiratii ale unui segment tinta - schitarea unei strategii de campanie publicitara, de marketing - stabilirea punctelor tari si slabe ale unui concept, program sau produs/marca etc.

30 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare