Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RECOMPENSA! Companie de cercetare de marketing realizeaza, in perioada 14 si 15 decembrie, in PITESTI un focus grup si cautam persoane ce sa participe la aceasta intalnire. Cautam persoane cu urmatorul profil: - sa ia decizii aspra achizitiilor din gospodarie si - sa participe in cadrul gestionarii relatiei cu furnizori de servicii. Oferin recompensa pentru timpul acordat, tichete in valoare de 50 lei. Daca sunteti interesat, lasati un mesaj si va sunam noi.

Cerinte

Cautam persoane ce sa participe la Focus Grup + Oferim RECOMPENSA! Companie de cercetare de marketing realizeaza, in perioada 14 si 15 decembrie, in PITESTI un focus grup si cautam persoane ce sa participe la aceasta intalnire. Cautam persoane cu urmatorul profil: - sa ia decizii aspra achizitiilor din gospodarie si - sa participe in cadrul gestionarii relatiei cu furnizori de servicii. Oferin recompensa pentru timpul acordat, tichete in valoare de 50 lei. Daca sunteti interesat, lasati un mesaj si va sunam noi. Focus-grup-ul este o tehnica de cercetare calitativa, ce consta in stabilirea unei discutii pe o tema data cu un grup alcatuit de regula din 8-10 participanti, timp de 1-2 ore. Metoda permite obtinerea unor informatii de mare profunzime referitoare la motivatiile si comportamentele categoriilor de interes. Aceasta tehnica poate fi folosita in domenii diverse precum: - testarea mesajelor, produselor, reclamelor etc. - identificarea perceptiilor asupra unui produs, organizatie, serviciu sau concept - evaluarea / testarea campaniilor publicitare si promotionale - identificarea profilului unui grup-tinta (consumatori ai unui produs s.a.) - identificarea caracteristicilor unei marci (imaginea marcii) si pozitionarea acesteia intre marcile concurente pe piata - identificarea mecanismelor decizionale care stau la baza optiunii intre mai multe alternative - identificarea atitudinilor fata de un produs, fata de o idee sau o problematica - identificarea setului de valori si aspiratii ale unui segment tinta - schitarea unei strategii de campanie publicitara, de marketing - stabilirea punctelor tari si slabe ale unui concept, program sau produs/marca etc.

30 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare