Acest anunt a expirat la data: 13.04.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Postul presupune activităţi de consultanţă cu privire la programele de finanţare nerambursabile, realizarea şi completarea documentaţiilor specifice obţinerii finanţărilor nerambursabile, consultanţă în implementarea şi managementul proiectelor. Atribuţii şi responsabilităţi: - Analiza programelor lansate şi identificarea soluţiilor de finanţare împreună cu potenţialii beneficiari; - Evaluarea eligibilităţii beneficiarilor şi a proiectelor; - Elaborarea documentaţiilor care compun dosarul cererii de finanţare: planul de afacere, studiul de marketing, formularul cererii de finanţare, anexe, declaraţii etc; - Verificarea conformităţii documentelor transmise de câtre beneficiari şi consilierea acestora în obţinerea/ realizarea/ semnarea documentelor; - Întocmirea şi realizarea corespondenţei cu clienţii şi instituţiile finanţatoare; - Consilierea beneficiarului în relaţia cu instituţia finanţatoare; - Întocmirea documentaţiilor specifice implementării proiectelor: dosare de achiziţie, dosare de plată, rapoarte, notificări, acte adiţionale etc; - Organizarea procedurilor de achiziţii şi consilierea beneficiarilor în realizarea acestora; - Monitorizarea activităţilor în vederea implementării proiectelor conform graficelor; - Gestionarea relaţiilor cu clienţii şi cu instituţiile finanţatoare.

Cerinte

- Experienţa în domeniul consultanţei fondurilor nerambursabile; - Studii superioare economice; - Cunoştiinţe de operare PC – MS Office (Word şi Excel); - Bune cunoştinte de limbă engleză – scris, citit, vorbit.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

5 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare