Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

Vei prelua si consilia apelurilor telefonice; Receptia in sediul si asistenta clientilor prin oferirea de informații O sa ai activitati administrative: fax si e-mail; Activitati elementare de natura juridica: completare de contracte; Mentinerea si dezvoltarea portfoliului de clienți; Acordarea de asistenta in procesul de negociere, vanzare, cumparare si inchiriere a imobilelor; Insotirea pe teren a clientilor in functie de nevoia lor;

Cerinte

Daca stii sa interactionezi bine cu oameni, daca iti place sa lucrezi cu ei, si daca ai putea sa bifezi toate caracteristicile de mai jos atunci tu esti candidatul ideal: Studii medii sau superioare Creativitate si comportamente proactive; Competente de comunicare si mediere Management bun al timpului Capacitati de planificare si organizare Atentie distributiva, sporita la detalii Capacitatea de a face fata in situatii de stres

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare