Acest anunt a expirat la data: 05.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI: - Promoveaza serviciile; - Raspunde in timp util solicitarilor venite din partea clientilor; - Asigura suport clientilor care acceseaza site-urile companiei in vederea finalizarii proceselor de achizitionare produse/servicii; - Colaboreaza cu diferite departamente in vederea solutionarii sesizarilor/solicitarilor; - Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori; - Participa la programele de pregatire profesionala in vederea atingerii nivelului de performanta; - Transmite sefului ierarhic orice sugestie, remarca, opinie, ce ar putea fi in avantajul clientului, in vederea continuarii contractului. BENEFICII: - Bonusuri in functie de performanta; - Training; - Posibilitati de dezvoltare profesionala; - Activitate intr-o echipa tanara si dinamica.

Cerinte

- Studii medii/superioare; - Experienta in vanzari, retentie si relatii cu clientii; - Cunostinte PC, MS Office; - Abilitati de comunicare; - Abilitatea şi disponibilitatea de a lucra în echipa; - Dedicare pentru rezolvarea solicitarilor clientilor.

6 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare