Acest anunt a expirat la data: 09.12.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Cluj Napoca si altele

Ai deja cunostinte sau vrei sa afli mai multe despre web, DNS, DHCP, servere de mail si medii de comunicatii (cablu, fibra optica, wireless);
Inveti repede cum sa folosesti aplicatiile noi si utilizezi la nivel mediu programele Microsoft Office;
Iti place sa gasesti solutii si sa ii ajuti pe ceilalti;
Iti doresti un program de lucru flexibil.

Descrierea jobului

Ce fac colegii din echipa de Suport Tehnic?

Preiau apelurile clientilor UPC Romania si ii ajuta, solutionand cat mai rapid eventualele nefunctionalitati;
Consiliaza telefonic clientii in ceea ce priveste configurarea echipamentelor, astfel incat sa asigure functionarea serviciilor de telecomunicatii la parametri inalti;
Propun clientilor pachete de servicii noi, in situatia in care identifica in cadrul discutiei telefonice oportunitatea de vanzare;
Colaboreaza cu colegii din alte departamente in vederea solutionarii problemelor pe care nu le pot rezolva direct, in cadrul discutiei telefonice cu clientul;
Experienta pe un rol similar poate reprezenta un avantaj, dar nu este absolut necesara!
Toti colegii noi trec printr-un program de pregatire in ceea ce priveste interactiunea cu clientii, notiunile tehnice si aplicatiile dezvoltate pentru diagnosticarea sesizarilor de tip VoIP, DTV, Broadband.

Ce castigi?

Training pentru aplicatiile de tip CRM;
Cunostinte in domeniul telecomunicatiilor;
Experienta de lucru in echipa;
Dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala;
Pachet salarial atractiv si bonusuri de performanta;
Abonament medical si alte facilitati de interes personal.

5 pozitii disponibile 16 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare