Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

Interactioneaza telefonic, prin preluarea apelurilor (inbound), respectiv generarea apelurilor telefonice (outbound) de la/ catre clientii UPC. Preia apelurile de la clienti care solicita informatii comerciale: informatii asupra contului clientului, facturi , plati, servicii, oferte noi etc si promoveaza proactiv portofoliul de servicii acestora Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala dintre UPC si client; Ofera raspunsuri clientilor intr-o maniera asertiva, corecta, completa si in timp, asigurand o comunicare cat mai eficienta cu acestia; Utilizeaza permanent bazele de date, aplicatiile si sistemele informatice ale companei pentru a promova cele mai potrivite solutii de telecomunicatii in relatia cu clientul; Deleaga cazul catre alte departamente implicate atunci cand il depaseste nivelul de responsabilitate, respectand procedurile in vigoare;

Cerinte

Studii medii finalizate, studiile superioare in curs sau finalizate reprezinta un avantaj; Minimum 6 luni experienta in domeniul vanzarilor si/sau al relatiilor cu clientii; Limba engleza-nivel mediu; Abilitati de operare calculator (pachetul MS Office); lucrul cu baze de date reprezinta un avantaj; Capacitatea de a lucra intr-un mediu competitiv, abilitatea de a lucra cu mai multe sarcini, simultan; Orientare catre client; Orientare catre atingerea rezultatelor; Abilitati foarte bune de comunicare – scris si vorbit – la orice nivel dintr-o organizatie;

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare