Acest anunt a expirat la data: 28.06.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: - Efectuarea de apeluri de tip telemarketing si telesales si gestionarea lor conform procedurilor specifice; - Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu; - Documentarea interactiunilor in sistemele specifice. Beneficii: - Oportunitatea de a lucra pentru clienti renumiti pe piata; - Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate; - Candidatii fara experienta, dar cu potential, vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile; - Sansa de a construi o cariera in domeniul comunicarii intr-un mediu tanar si dinamic; - Oportunitati reale de promovare.

Cerinte

Cerinte: - Foarte bune abilitati de comunicare; - Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office); - Abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp; - Atitudine orientata spre client; - Atentie la detalii, insistenta; - Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi; - Punctualitate; - Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj.

3 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare