Acest anunt a expirat la data: 06.04.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilități / Realizări • Răspunde de finalizarea angajamentelor privind serviciile de tranzacționare ce includ analize financiare de tip due diligence și de altă natură, evaluări, structurări financiare și consultanța aferentă, coordonarea cercetărilor cu privire la domenii diverse, întocmirea ofertelor și rapoartelor sub îndrumarea partenerilor și managerilor; • Întocmește rapoarte, supuse ulterior verificării managerului și asigură conformitatea cu strategia și standardele de calitate ale firmei; • Verifică activitatea subordonaților și asigură menținerea standardelor profesionale în prestarea serviciilor către clienți; • Își aduce aportul la dezvoltarea activității, inclusiv la dezvoltarea relațiilor interne și a celor externe; • Se preocupă de livrarea unor produse de înaltă calitate, spre satisfacția clienților, astfel încât să atragă noi angajamente. Ca membru al echipei noastre de profesioniști, va trebui să demonstrați o abordare antreprenorială prin spirit de inițiativă și o gândire pro-activă, fiind un membru-cheie al echipei implicate în misiuni diverse. Alte informații Oferta noastră include • Activitate diversificată, cu oportunitatea construirii unei cariere într-un mediu de lucru în care dezvoltarea personală este încurajată; • Mediu de lucru tânăr, dinamic și plăcut; • Cursuri intensive de instruire prin intermediul sesiunilor interne și instruire la locul de muncă; • Calificare ACCA – program complet susținut de Mazars. Procesul de recrutare include • Testarea aptitudinilor profesionale • Interviuri pentru ocuparea locului de muncă

Cerinte

Cerințe • Să dețină 3 sau 4 ani de experiență în domeniul activității de audit; • Să fie absolvent al unei instituții de învățământ superior cu specializare în contabilitate, finanțe, științe economice, gestionarea afacerilor sau în alte discipline similare; • Să fie capabil să se dezvolte cu rapiditate pe plan profesional, într-un mediu de lucru complex, și să se adapteze oricăror schimbări. Să dețină • Aptitudini de comunicare și negociere; • Aptitudini excelente de exprimare în scris; • Capacitatea de a lucra în echipă și de a interrelaționa cu membrii acesteia; • Aptitudini de comunicare în limba engleză, franceză și/sau germană reprezintă un avantaj.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare