Acest anunt a expirat la data: 06.04.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Cautăm coleg/ă pentru echipa noastră de Resurse Umane – Servicii de Salarizare și Administrare externalizate. Dacă ești pasionat să îmbunătățești continuu practicile de administrare și salarizare a angajaților și demonstrezi abilități bune de analiză, planificare și organizare a activității, te invităm să discutăm despre oportunitățile în cadrul echipei noastre. Care va fi rolul lui în echipa noastră: Să calculeze salarii la un nivel înalt de calitate pentru portofoliul de clienți alocat Să întocmească statele de plată și declarațiile fiscale Să întocmească fișele de rambursare care trebuie depuse la Casa de Asigurări de Sănătate din România Să întocmească ordinele de plată pentru salarii, taxe și contribuții sociale Să opereze on-line în diverse sisteme bancare Să asiste Managerul departamentului la consolidările de sfârșit de lună Să păstreze legătura cu angajații și conducerea firmei referitor la probleme de salarizare și administrare Să redacteze contractele de muncă, actele adiționale, documentele de încetare și alte documente de personal, inclusiv să elibereze adeverințele solicitate de angajați (adeverinte de vechime, medicale, pentru bănci etc.) Să organizeze și să administreze dosarele angajatorului Să completeze, să actualizeze și să raporteze informațiile relevante în REVISAL, în termenele prevăzute Să întocmească diverse rapoarte conform legislației aplicabile și politicii clienților Să monitorizeze proiectele alocate

Cerinte

Căutăm coleg pentru echipa de Salarizare și Resurse Umane: Cu 3 - 5 ani experiență în domeniul salarizării și al administrării resurselor umane, în cadrul uneia sau mai multor companii de servicii externalizate Cu diplomă universitară relevantă (preferabil economic) Cunoștințe solide de legislație în domeniul salarizarii și legislației muncii Experiență în utilizarea a cel puțin unui program de salarizare Capacitatea de a respecta termene și de a gestiona termenele-limită Cunostințe de operare computer (MS Office, în principal Excel) Abilități de Management de proiect Orientare către înțelegerea indicatorilor de business Capacitate de a lucra în mod independent și de a avea inițiativă Abilități analitice, atitudine profesională, spirit de echipă Capacitate de lucru într-un mediu multinațional/multicultural Capacitate de gestionare a informațiilor confidențiale Abilităţile de comunicare în limba română și în limba engleză la un nivel foarte bun sunt obligatorii Abilităţile de comunicare în limba franceză şi/sau limba germană constituie un avantaj Ce oferim: O echipă tânără, dinamică şi plăcută Un post diversificat cu oportunități semnificative de dezvoltare a carierei și un mediu de lucru în care este încurajată dezvoltarea personală Un pachet salarial competitiv Procesul de recrutare: Interviuri cu Managerul HR și Managerul Departamentului de Salarizare și Resurse Umane

1 pozitii disponibile 4 persoane au aplicat deja

Joburi similare