Acest anunt a expirat la data: 21.06.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

- preluarea comenzilor facute prin intermediul magazinului online sau prin mail/telefon; - urmarirea comenzilor clientilor, operarea si procesarea acestora in vederea finalizarii corespunzatoare; - prezentarea si promovarea produselor comercializate, a ofertelor comerciale ale companiei catre clienti; - acordarea asistentei d.p.d.v. tehnic si comercial clientilor si potentialilor clienti; - actualizarea datelor in programul de gestiune; - incasarea contravalorii marfurilor conform factura/bon fiscal in numerar sau card bancar; - emiterea zilnica, la incheierea programului de lucru, a rolei jurnal (Z), privind incasarile efectuate prin numerar si card bancar; - intocmirea zilnica la incheierea programului de lucru a monetarului si a documentului de incasari; - adoptarea unei atitudini corecte, amabile, comerciale in fata clientului, persoana fizica sau juridical; - respecta programul de lucru stabilit.

Cerinte

- studii medii sau superioare de preferinta; - cunostinte operare PC: pachetul MS Office, Internet si aplicatii e-commerce ( constituie avantaj cunoasterea unui program de gestiune); - atitudine de vanzator, orientat spre realizarea scopurilor companiei; - atentie distributiva, simt pentru detaliu, capacitate rapida de decizie; - sa fie o persoana dinamica, responsabila si organizata; - capacitate de lucru in echipa; - cunostiinte elementare in IT reprezinta un avantaj.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare