Acest anunt a expirat la data: 02.08.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Organizarea si conducerea activitatii financiar – contabile si a contabilitatii de gestiune a companiei; Intocmirea situatiilor si rapoartelor financiar-contabile si verificarea corelarii acestora; Intocmirea raportarilor fiscal, bilantului contabil si a contului de profit si pierdere; Intocmirea registrelor financiar-contabile si fiscale; Urmarirea si colerarea contractelor de la furnizori cu facturile; Supervizarea implementarii de sisteme informatice; Asigurarea evidentei contabile a stocurilor, a relatiilor cu tertii, a trezoreriei si evidenta veniturilor si cheltuielilor; Raspunde de stabilirea corecta a documentelor care se intocmesc si de circuitul lor in cadrul societatii; Intocmirea raportarilor catre management.

Cerinte

Contabilitate si financiar; Legislatie fiscala, financiar-contabila; Sa utilizeze programe gen ERP, experienta anterioara in implementare sisteme ERP constituie un avantaj Utilizarea cu usurinta a pachetul MS Office, Excel in mod deosebit; Experienta intr-un post similar de minim 5 ani; Limba engleza; Contabil expert.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare