Acest anunt a expirat la data: 08.07.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Principalele tale sarcini și responsabilități vor fi: - Organizarea și asigurarea efectuării corecte și la timp a înregistrărilor în contabilitate, pe baza documentelor justificative ale tuturor operațiunilor patrimoniale; - Reconcilierea și închiderea conturilor lunare în conformitate cu procedurile interne și a legislației în vigoare; - Analiza principalelor conturi de bilanț (furnizori, clienți, trezorerie, împrumuturi, datorii către instituții publice, salariați și alte organisme sociale) cu scopul de a urmări coerența acestora și de a justifica soldurile; - Urmărirea permanentă a legislației din domeniul financiar-contabil și asigurarea respectării acesteia; - Asigurarea suportului contabil la întocmirea lunară a contului de profit și pierdere; - Întocmirea declarațiilor fiscale și a tuturor situațiilor financiare lunare și anuale; - Acordarea de suport contabililor juniori și asistenților contabili în vederea înregistrării în contabilitate a documentelor justificative primare; - Asigurarea suportului administratorului în vederea realizării de studii și sinteze conform necesităților partenerilor; - Acordarea de suport la întocmirea, actualizarea și eficientizarea procedurilor de lucru existente, manifestând interes și implicare în asimilarea unor noi sarcini conform evoluţiei proiectului.

Cerinte

Candidatul ideal: *Personalitate energică, , gandire analitica si abilitati numerice excelente; * Amabilitate eficienţă, ambitie si spirit inovativ in rezolvarea problemelor; *Experiență în contabilitate de minim 2-3 ani an constituie un avantaj; * Cunoştinţe avansate de limba engleză; * Cunostinste avansate de lucru de lucru in programe de contabilitate in special WinMentor; * Studii superioare in domeniul economic; *Capacitatea de analiza si sinteza in calcule matematice *Aptitudini organizatorice *Capacitatea de structurare a informatiilor si atentie distributiva sporita *Cunoasterea legislatiei in vigoare (atestat CECAR) Abilitati necesare: Acuratete, Eficienta, Initiativa si Seriozitate; * Capacitate foarte bună de comunicare, relaţionare cu membrii echipei, atenţie distributivă, capacitate rapidă de decizie; * Orientare catre eficienta si obtinerea de rezultate; *Abilitati de analiza si planificare; * Proactivitate; * Capacitatea de a lucra organizat cu termene limita; * Perseverenta si autocontrol emotional;

2 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare