Acest anunt a expirat la data: 04.10.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București si altele

Descrierea jobului - București si altele

Inregistrarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor financiar-contabile, cu respectarea planului de conturi în vigoare si cu particularizările convenite de companie privind detalierea veniturilor şi cheltuielilor, pe centrele de cost stabilite; Inregistrarea corect si la timp în evidenta contabila a facturilor de imobilizari corporale, necorporale, obiecte de inventar si materiale consumabile. Inregistrarea reevaluarii datoriilor si creantelor companiei; Reconcilierea stocului de marfa intre sistemul de operare si sistemul financiar; Urmarirea cash-flowului zilnic si intocmirea cash-flowului lunar; Verificarea si semnarea platilor catre furnizori; Verificarea si/sau inregistrarea contabila privind: furnizori de marfa, descarcare/gestiune stocuri, reconcilieri lunare stocuri si fise furnizori; Intocmirea si verificarea lunara a Registrului de Mijloace Fixe; Asista si acorda suport colegilor din department pentru a respecta termenele-limita; Verificarea soldurilor din balanta de verificare lunara si corectarea eventualelor erori; Inchiderea conturilor de venituri si cheltuieli; Propune solutii si proceduri pentru eficientizarea activitatii departamentului; Pastreaza secretul profesional conform normelor interne aprobate; Participa la intocmirea procedurilor de lucru si efectuarea controlului intern; Participă la inventarele anuale ale companiei din partea departamentului contabil pentru asigurarea desfasurarii riguroase a inventarierii; Întocmeste toate declaratiile si raportarile fiscale în termenele legale; Intocmeste periodic (lunar, semestrial si anual) declaratiile solicitate de Institutul de Statistica; Intocmirea situatiilor financiare semestriale si lunare; Intocmirea rapoartelor solicitate de managementul companiei ad-hoc; Revizuirea, analiza si raportarea tuturor implicatiilor financiare ale intregii legislatii legate de aria de responsabilitate. IMPORTANT: Activitatea se va desfasura la Praktiker Romania - Sediul Central, locat in Voluntari, jud.Ilfov. Transportul angajatilor este suportat de catre angajator.

Cerinte

Absolvent de studii superioare de specialitate (profil finante-contabilitate); Experienta in domeniul financiar-contabil – minimum 3 ani; Cunostinte solide in domeniul legislatiei contabile si fiscale; Cunostinte foarte bune de operare calculator: Windows, MSOffice (Word, Excel-solide). Cunostinte operare SAP; Cunoştinţe bune de limba engleză (scris/ vorbit nivel mediu); Abilităţi de organizare, sistematizare şi prioritizare; Capacitate de asimilare şi procesare a informaţiilor; Persoana foarte constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare